Lördag

Sitter hemma just nu på min lunchrast o kan säga att de var mkt skönt att få komma hem.. fick nämligen röda veckan idag på jobbet o inga tamponger hade man med :D så är mkt skönt att sitta här på soffan o ta de lilla lugna fast jag snart ska iväg igen... Blev inte att äta nå lunch för har knappt nå mat hemma i kylen då vi inte åkte o storhandlade igår så de får väl bli imorgon .. är för lat att börja steka mat från frysen! :D
klockan var just efter ett så ringde hussni o bad mig öppna dörren inatt o där stod han o kenny o huttrade.. kan ju säga som så att formen var inte så vidare bra :D Så man fick ju skratta lite åt dom.. men som tur var så var dom ju lugna o somnade direkt.. hussni var då mkt gosig o puss sjuk när han kom hem o sen så somnade han. Blev lite förvånad att dom kom hem så tidigt men kan ju förstå varför.. haha :D
Nåja jag klev upp vid halv sju o trodde jag skulle svimma av när jag ställde mig upp.. fyy vad man mår illa!
Tror jag börjat få en rejäl förkylning o de är som värst nu på nätterna o på morgonen... hoppas de inte håller i sig så länge till.
Imorgon jobbar jag 07-12 o sen 16-21 så de blir delad tur.. sen måndag 07-14 o sen är jag ledig tis-onsdag, jobbar torsdag o sen ledig hela helgen.. gud såååå skönt säger jag :D
Näee nu måste jag sluta skriva ... ska gå o mysa med hjärtat ett tag innan man ska tillbaka.
Puss till er allihopa :)

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0