Fredagsmyyyyys !! <3

Idag klev man upp vid halv åtta och kan säga att jag var ganska så himla trött..hade jätte gärnat kunnat stanna kvar i sängen med min underbara.. men de var ju lika bra då man skulle fara till skolan o ha praktiska saker som tex fick vi göra blodtrycksmätning och pulsen! De var super kul tyckte jag haha.. och inte så himla avancerat som jag trodde att de skulle vara! Fan vad kul att gå denna utbildning.. :D Jag känner bara för varje dag hur gladare o gladare jag blir o så även nu när man har börjat träna.. vilken energi man har i kroppen! Jag mår så bra på alla sätt.. nåja nog skrytet! :D

Idag blir de bara lugna puckar och imorgon har jag ingen aning om vad som händer.. Har varit sugen länge på att ta med flickorna på 2-rättersmiddag på valhall o gå ut bara efter de och ha de trevligt! Men då är ju frågan om alla har tid eller pengar för de.. nåja de var ju bara en tanke ! Men en ganska bra tanke måste jag säga haha :D

Jag och älsklingen har iaf diskat,bäddat sängen o dammsugit nyss och nu funderar vi på vad vi ska hitta på för nå kul nu när de är så himla fint väder :) Jag känner mig lycklig idag..




Ha en bra helg !

Seeyaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0