2010-03-29

Jahapp, vad ska man göra idag då förutom att diska o laga mat? Känns ju inge kul o vara hemma hela tiden men ska man bli kvitt denna förkylning så måste man hålla sig inne.. Imorgon blir de ju iaf att fara ner på stan o käka lunch med tjejerna o sen åka till mor o far på kvällen o sova över till onsdag då man ska till tandläkaren .. Sen efter de blir de att åka hem till kalix o fara o jobba 16-21. Ska igentligen vara ledig på onsdag men eftersom jag har missat nästan 2 dagar från praktiken så ringde jag min handläggare o sa att jag kan jobba då istället så att man kompenserar de man har varit borta.. hihi.. :)
Missade oxå förra veckans träning vilket känns ganska pissigt.. så får hoppas man kan träna denna vecka!
Känner mig matt o slut i kroppen av denna skit.. plus att man har röda veckan oxå så saken blir ju inte bättre:/
kom på mig själv nu att herregud vad jag gnäller om detta.. men de är väl så att man tycker ju lite synd om sig själv! Känns som att jag går miste om en massa saker o jag är ju en tjej som inte klarar av att sitta inne allt för länge.. man blir ju knäpp till slut..
Pappa är här hemma hos nu oxå.. lite jag har saknat han! Har ju inte sett han eller mamma på nästan 3 veckor .. mamma har även börjat jobba på ngt ställe i sangis idag så de känns ju jätte kul för henne.. Grattis ännu en gång min älskade mamma :)♥
De var nog allt..
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0