tidsfördriv i brist på annat

10 frågor om dig själv

fullständiga namn ? -
Nina Elisabeth Larsson

när fyller du år ? - 11 april

några utsmyckningar på din kropp, isf vad ? - ingenting,räknas hål i öronen?:P

vad har du på dig just nu ? - leggings,svart lång tröja,midjebälte

vilken årstid är bäst ? - sommaren så klart ;)

hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - Har aldrig en perfekt morgon,kanske när solen skiner?

vad tycker du mest om hos dig själv ? - Mitt tålamod för andra

vad är du bra på ? - hmm...

vem älskar du mest på denna jord ? - Mina föräldrar

sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - hellre med ngn :)



10 frågor om dina vänner

vem är din allra bästa vän ? -
kan inte säga en..alla som står mig nära o de vet vem de är!

vem vet allt om dig ? -
maja o annelie

vem är den roligaste av dina vänner ? -
Oj, ingen aning... jag ?:D

vem är snyggast av dina vänner ? -
Alla ;)

vem är mest partyprisse ? -
Haha jadu..

vem är den du helst har filmkväll med ? -
spelar ingen roll :)

vem av dina vänner är mest "evil" ? -
ingen..

vem röker av dina vänner ? -
Flera

du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med?-
ingen tror jag..



10 frågor om din familj


vem står dig närmast ? -
mamma o pappa

har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? -
Jaa,självklart :)

vem är farligast i din familj ? -
ingen..

vem ser roligast ut i din familj ? -
Jag:D

har ni några djur ? -
mamma o pappa har en katt

vem är coolast ? -
pappa

vem har du mest gemensamt med ? -
vet inte?

vem står för underhållningen ? -
Pappa eller jag ;P

vem sover du oftast med ? -
själv när jag är hemma hos dom

roligaste kvällen med familjemedlem ? -
.....


10 frågor om idag

vad har du gjort ? -
dammsugit,skurat golvet,duscha o suttit på arslet o druckit en kopp kaffe med amanda!

har du varit glad idag ? -
njaa..

har du varit ledsen idag ? -
lite..

har du gjort något bra idag ? -
Diskat?

har du slått någon idag ? -
Näe.. haha

vad ska du göra nu ? -
Ingen aning?

har du gjort något dåligt idag ? -
slog mig i fingret

vad har du ätit idag ? -
maten vi åt igår...

har du duschat idag ? -
Jepp ;)

är du trött ? - näee inte så värst



Världens tråkigaste dag från helvetet tror jag.. ngn som har en bössa och låna?
Eller om man skulle gå o sova .. tur iaf att amanda kom förbi och drack kaffe..

Nå men varje dag kan ju inte vara perfekt för lilla jag ;P Imorgon har jag iaf tvättstuga o så skulle sara komma förbi till kalix o umgås med mig.. ska bli kul ;)




ha en fortsatt o rolig dag alla.. för de kommer jag att ha.. INTE!!!!

seeyaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0