ny vecka 21/6.. sjukt gott med kaffe!

Somnade på soffan igår med hjärtat bredvid mig.. Har börja sova länge tycker jag plus att när jag vet att jag inte har ngt speciellt o kliva upp till så känner man sig bara som att "äsch stor ide o kliva upp,bara en halvtimme till" haha :D

Men måste ta o ändra på de.. nästa vecka då börjar jag jobba så då måste jag kliva upp samt lägga mig vid en bra tid! Skönt att de tar bara ca 3-5 minuter o gå till jobbet så man slipper att gå så långt,ta bilen eller bussen.. riktigt nice måste jag säga! ;)

Ska ta o boka tvätt tid iaf då tvätt högen har vuxit sig enorm och så ska jagg duscha så man känner sig fräsch o som en människa istället för en levande zombie .. Det jag undrar just nu är att var fan är solen o värmen???

Blir sjukt irriterad om de blir världens fin väder när man ska jobba.. skulle inte slå fel att de blir så!:/
Det som är roligt även är att en av mina vänner Maja får semester när jag börjar jobba o samma för mina föräldrar
och annelie kommer dock jobba samtidigt som mig.. men när jag är ledig då jobbar hon o så tvärtom! Mycket man kommer att hinna umgås.. nåja man vet ju iaf var man har alla.. dom försvinner ju inte :D

Hmm,om man kanske skulle göra ngn nytta.. ?

Bjuder på en morgon bild.. OBS STARKA BILDER PÅ EN NYVAKEN NINA :D





haha nåja,ha en bra dag alla..

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0