Glad midsommar ;)

Haha ja vad ska man säga ? Ska iväg snart till Sangis o grilla hos mina föräldrar .. ska bli mkt trevligt :)
Samt så är de ju strålande sol.. hoppas bara inte huvudvärken kommer smygandes! :D Har nämligen vridit o vänt
på mig hela natten av denna skallebank.. kändes där ett tag vid två tiden när jag klev upp och skulle dricka vatten att jag skulle svimma... så hemskt var de :/

Nåja haha.. ja tänkte lägga upp en bild nu även om de stör vissa.. men vill ni inte läsa så behöver ni heller inte
kika in :D Köpte iaf en tidning nu och fick med ett par solglasögon så för er som inte vill titta.. titta bort nu :D

haha dom är dock sin fula men vad fan gör de :D



Glad midsommar iaf..

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0