ErRoR ErRoR

Då sitter man här igen o så försöka skriva ngt intressant som inte alls blir de.. när jag läser andras bloggar så blir jag ska glad att de skriver ngt ..för de känns som att man blir lite delaktig i deras liv fast man kanske inte känner personen! haha o här i min blogg får ni tex veta att jag var på toa nyss o bajsade.. :D Rolig blogg man har då..

Solen skiner iaf idag o jag känner att jag vill vara fin.. men lusten till att fixa till sig försvann lika fort som ett telefon samtal.. vad poetiskt av mig :P Ska dricka kaffe nu o invänta annelie.. ska plugga tillsammans då vi har psykologi B provet på fredag.. kan säga att jag känner mig inte de minsta motiverad till att läsa... blääää !!!


ha de fint...





seeyaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0