då var helgen över..

I fredags blev de att festa o gå ut på kalix dagen.. var en mkt trevlig kväll måste jag säga! :) Dagen efter kände man sig som sju svåra år.. haha fyfan! var inge bakis med dock seg som fan o fick ju även röda veckan samtidigt.. så man känner sig fet som en gris o så är man sugen på allt.. tryckte fan i mig allt äckligt igår så man har sjukt dåligt samvete över de.. plus allt skit man stoppad i sig i fredags!

Måste börja göra en ändring snart.. börja äta nyttigt o träna igen.. detta går fan inge längre.. visst jag är inte tjock eller vad man ska säga.. men jag känner mig inte bekväm i den kroppen jag har just nu! Gå ner de man har gått upp sen jag träffade hussni.. tur att de inte handlar om allt för många kilon! Men saken är väl den att de är en sak o säga o en annan att göra de.. har tänkt på detta ett bra tag men nu måste jag fan göra ngt!! Har kollat runt på en massa hemsidor med olika dieter.. ska bara bestämma mig över vilken .. eller så äter jag bara regelbundet o rör mig som jag annars har gjort! Fast inte hamna i ett destruktivt beteende..

Vilket dilemma jag har nu :D Nå men de går väl bra..

Igår så låg jag o älsklingen på var sin sida av soffan,han låg o tittade på en massa serier på den bärbara datorn och jag såg på det kungliga bröllopet tills de slutade.. sen somnade jag så hussni väckte mig kring två tiden då det blev att lägga sig i sängen.. vaknade runt tio då hussnis mamma ringde.. så klev upp,gick i duschen o så druckit kaffe!

Händer inte så mkt idag.. men tänkte iaf att denna veckan ska jag stor städa lägenheten,tvätta o så börja promenera en massa innan man ska börja jobba heltid den 28/6 på näsby gården..

Snart kommer hussnis mamma förbi så tänkte man ska vara lite social här..

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0