11 timmar sen jag skrev..

Vad har hänt sen senaste inlägget?

jag har varit i risön med annelie o pluggat plus ätit tårta då hennes mamma har fyllt år idag ,så grattis igen Lisbeth!
Sen så har jag fått ute möbler av annelie plus en matta som man kan ha på balkongen som ser ut som konstgräs o de var mkt uppskattat så har hållt på att dona med de.. ätit middag,pillat lite navel innan amanda o niklas kom förbi!

Jag o amanda åkte iväg med bilen o jyra,köpte kaffe på Ok/Q8 o satt oss sen på campingen i solen :) Riktigt härligt..
Men trevligt var de..så nu sitter jag hemma o funderar om man ska se en film eller plugga..

Humöret idag har dock varit sisådär.. ena stunden glad,ledsen,arg o ja allt man kan tänka sig.. kanske pms?
Men så kan de vara ibland.. känner iaf att jag har en inre stress över ngt men har ingen aning om vad?
Ibland vill jag bara skrika HÅLL KÄFTEN till alla så att de blir lugnt o tyst..

Nåee orka skriva nå mer utförligt när ingen förstår.. ha en bra dag!!

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0