grubblande

Då börjar ens tankar att komma smygandes igen,lika bra att hålla dessa inne som vanligt.

Har varit ledig nu i två dagar o dessa dagar har gått alldeles för fort enligt mig.. jobbar nu imorgon o så sön plus måndag! nästa vecka på fredag är min sista arbetsdag på näsbygården o då har fem veckor passerat i väg.. usch vad tiden går snabbt o usch vad de är mkt man har missat.. när ska man börja få ett roligt o meningsfullt liv?

På tisdag får jag löning o funderar på att åka iväg till luleå eller hpda bara för mig själv.. tänka bara på mig själv o ingen annan,göra saker för mig själv,gå i min egen takt o göra de på mitt sätt.. funderar starkt på detta! känns som en bra plan då jag behöver min egen tid,kanske beställa en tid för att gå på massage kanske eller manikyr eller gå till frissan ? ngt måste jag göra.. detta är iaf en liten lista på de jag verkligen behöver just nu→
  • Foundation
  • mascara
  • ögonskugga
  • nya underkläder
  • nya byxor
  • nya festkläder
listan kan bli ännu längre men de är iaf de jag vill köpa eller rättare sakt behöver! just nu har jag en känsla i kroppen som säger o ger mig signaler att vilket tråkigt liv man har! men men, så kan de vara eller? kanske ska ta o städa garderoben då de väller ut med kläder.. kläder jag använder,kläder som aldrig blivit använda,kläder som är gamla,kläder jag känner mig fet i,kläder som är för stora eller för små.. ja jisses vilka problem!

ska ta o göra de nu.. jag hoppas morgon dagen går bra för om jag ska vara ärlig så är jag inte i topp form!

ha en fin helg alla
seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Leea

Kom förbi och fika på tisdag om du har tid :) Vi tänkte fira Lovisa då nämligen :)

2010-07-23 @ 21:45:13
URL: http://poottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0