Söndag

Har inte haft ork eller lust att skriva i denna blogg, är ganska duktig själv på att gnälla att ingen uppdaterar :D
Men de är väl för att man är nyfiken i en strut o sen en bra grej o läsa sina vänners bloggar o se vad dom har gjort när man inte har umgåtts på ett tag :D

Vet inte rikigt vad jag ska skriva om.. hmm ? De är ju ännu bara januari,den första månaden in på detta nya år!
Kan ge er lite snabb info:

Har haft praktik på kalix finans
Fått mitt läkarintyg på sjukdomen
Fått läkarbesökstid i slutet av denna månad
Varit i Luleå med underbar o sett när dom spelat in i studion
Bott på hotell
Träffat mina 2 kusiner+ morbror


Sen varit lite med annelie,maja o hälsat på lea o hennes söta Lovisa. Tagit de lilla lugna hemma,myst med underbar♥
Hjälpt mamma o pappa att flytta från sören till sangis,fixat o trixat där. Har hunnit med en minifest här hemma..
Städat o pysslat på! Ungefär så har de sett ut o sprungit på AF så man får ngn hjälp av dom..

Kan berätta att här förra veckan på söndagen eller om de var måndag så vaknade jag kl 12 på natten o var jätte kissnödig,men kunde inte alls kissa så gick tbx till sängen o då började jag kallsvettas direkt o hussni frågade hur jag mådde.. sprang till toan o fick kräkas upp typ galla o sen spydde jag upp bara blod..

Fick världens panik o skrek på hussni att han skulle komma o de vred sig i hela magen så fick först lägga mig på toalett golvet för kunde inte resa mig upp pga av smärtan i magen.. gick direkt sen till soffan o hussni kom med täcke, kudde,vatten o min medicin .. Började böla av smärtan o efter ett tag så somnade jag o hade världens smärta i 2 dagar efter de.. Kunde knappt kissa eller stå upp för att de gjorde så fruktansvärt ont o känner mig konstant trött .. men ska nu den 26 till läkaren o får se vad dom säger då! Nåja så är de när man lever med denna skit o knappt får ngn hjälp..



Men annars lever man o mår bra,har ju världens bästa föräldrar,en underbar pojkvän o dom finaste vännerna!
De är min lycka här i livet.. Utan er skulle jag inte orka med dom gråaste dagarna o smärtan ! :)♥
Ni stöttar o hjälper mig hur sur/ledsen o gnällig jag kan vara ibland :D haha.. Älskar er alla!


De var väl detta jag hade på hjärtat.. Slänger in en bild oxå på världens finaste människa! ;)



Själsfränder finns, absolut..men man måste bara
våga öppna sin själ och släppa in dom. Älskar dig!♥


Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0