Dag 2 på de nya året!

Kan väl börja med att skriva att nyår var jätte roligt med vänner o en massa alkoläsk inblandat!
Dock blev man ganska less då de knappt var några fyverkerier detta år.. Var knappt ngra här men men :D
Tack iaf alla för en bra kväll.. :)

Dan efter vaknade man klockan halv tolv,pigg som vanligt medans malin o hussni låg o var bakis :D haha..
Tog de mest lugnt igår.. Somnade på soffan klockan halv tio o fick värsta rycket så malin blev rädd haha o jag fattade inte att de var jag som ryckte till så blev själv livrädd :D haha.. Nåja gick o la mig o somnade på en gång!
Bakade även banankaka.. mmm va gott de blev.!

Idag har jag iaf jobbat extra nere på byn,varit mkt folk måste jag säga men gick bra :)
Tog mig en promenad hem o kan säga att de var ganska så kallt.. brr men hade musik på så de gick ganska fort hem.. :) När jag kom hem så ställde jag mig o lagade kycklinggryta,potatis o Broccoli.. blev väldigt gott !

Nu blir de allmänt ta de lugnt o se en film sen.. Bara mysa på med min underbara :)

Lägger upp två ego bilder sen nyår o en bild med malin,annelie o maja.. Diggar majas min :Dmohahaha




Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0