yesterday

igår klev man upp klockan sju för att fara till tandläkaren o sen vid tio åkte jag en snabb sväng till försäkringskassan.. efter de så tog jag de lilla lugna innan man fick besök av först tesse som även åt pizza med oss,sen kom marion förbi o sen kom anne :) det var riktigt roligt.. satt o drack kaffe o svamlade så som bara tjejer kan :D Sen så har hussni haft en massa kill besök men de tycker jag att han alltid har så hans räknas inte ! haha..

Vid nio så åkte marion hem,sist av alla.. så jag la mig direkt i sängen med älsklingen o såg twilligt eclipse! den var så där tyckte jag.. lite långtråkig o så var den 2 timmar lång! efter de så var klockan efter elva så då sa jag god natt o somnade som ett litet barn..

Har nyss klivit upp,så tänkte jag skulle bege mig in i duschen så man blir ren och fräsch :) Sen så önskar jag mig sol.. vi ska ju till sangis idag o äta.. mums :) jag längtar redan.. dagen kommer nog bli bra eller en ren katastrof :P
näee nu ska jag inte vara så.. nåja ha en fin helg!





seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0