Skola idag

igår kring sex tiden så mötte jag upp Marion då vi hade bokat in en promenad.. de var riktigt skönt ute även om de var lite grått o blåsigt.. vi gick strandpromenad ner till stan o vi surrade,skrattade :D haha ja jisses.. tillslut märker man att man måste andas för man blir så upp i varv när man har det kul :D men de måste vi göra om..

Sen när jag kom hem så gjorde älsklingen mig hallonte o smörgås ;) Han uppvaktar mig alltid med ngt.. älskar dig♥
Brukar säga att jag har världens bästa pojkvän hihi :D Efter de så la vi oss i sängen o såg filmen "Precious" och den handlar om detta :

"Precious Jones, en 16-årig analfabet, har hela sitt liv varit osynlig. Osynlig för pappan som våldtar henne, mamman som slår henne och myndigheterna som bara ser henne som ett i raden av Harlems alla förlorade själar. Men när Precious, gravid med sitt andra barn med sin far, möter en beslutsam och radikal lärare påbörjar hon en resa av utbildning och upplysning. Och Precious lär sig inte bara att skriva om sittliv, utan gördetäven till sitt eget för första gången."

Den är väldigt gripande film o jag rekommenderar den ... :)



Nåja nu ska jag fixa till mig innan man ska på skolan,kanske äta lite frukost oxå :)
seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0