liten förändring

blev så less min gamla bloggdesign så hittade en gratis design som var lite ljus.. dock var den mycket tråkig enligt mig men då man inte är direkt ett dataproffs så får man ta de som finns.. hade annars velat ha den finare som alla andras :D nååja..

nu är klockan halv tio o efter att vi hade hamnat i matkoma så gick vi o la oss i sängen,somnade till klockan sju ;)
Ganska skönt att bara pilla navelludd o vara bakis i mellanåt :D är ju som sakt inte ofta jag är bakis efter att jag har druckit.. nu blir de nog lägga sig i sängen igen med datorn o se en film med hjärtat innan de blir john blund :)

Har laddat ner även picasa igen så nu kan man redigera o göra collage med bilder som man har .. skönt!
Imorgon hade jag tänkt att de ska bli städ/tvätt dag.. för idag ser de ut som ett bombnedslag ...

ha en fin lördag allihopa..
Måste även tillägga att gårdagen var mkt rolig.. plus att man åt ju surströmming o jag fick ett gott skratt av hussnis miner o läten.. men han fick ju iaf fläskfile med potatisgratäng o goo sallad :P


seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0