kylskåp

Har varit med hussni ner på stan,köpt ett minne på 4gb till min nya mobil hihi ;) samt storhandlat mat på ica..
Blev att jag åkte själv o köpte telefonen.. nåja.. har hållt på o lära mig den nu.. lite avancerad så här i början men de går framåt :D haha.. är nöjd iaf.. så de är ju bra!

Blev att vi åt grillad kyckling,potatissallad o en goo sås till middag, hade ingen lust att börja laga mat så de var smidigaste så.. dock var de hussni som fixade de :D Ska ta mig ett varmt bad o läsa min bok hade jag tänkt.. har ont i min nacke o rygg :/ skulle behöva plugga oxå,men får se om jag gör de ikväll eller imorgon efter att jag har umgåtts med tesse bruden ! så skulle tro att de blir en film att se på innan man somnar.. är sjukt trött o spy less denna pissiga och gråa dagen! blääääää



well well, de var allt..


seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0