Påskens bravader.

jaha vad ska man skriva om denna helg eller påskhelg rättare sakt :D
Den enda dagen jag har varit ut var i Fredags med Sanna o Maja.. Var en mkt rolig kväll men fy så full jag blev när jag satt mig i bilen på väg hem! Var ju nog full när man for hemifrån o därinne men inte så där full haha :D
Älsklingen var då nykter i fredags o han var väl inte så jätte glad när jag kom hem.. de kan jag ju förstå..
Kan säga som så att jag låg o kramade toalett stolen hela natten :D
Har nog inte varit så där packad sen jag var kring 18-19 år.. så nu känner jag bara usch fy o blääää för allting som heter alkohol! jag fyller ju år nu i veckan i slutet o tänkte ta en födelsedagsfest på lördagen men tror jag kommer att skita i den.. så blir en nykter helg för min del! Så nu vet ni alla de.. Så kommer bara bjuda på fika o ICKE alkoholläsk :D hihi..
Älsklingen har iaf varit ute 2 ggr på påsken.. lycko han som alltid har de så kul .. nåja ska inte sörja! Jag har ju sparat säkert mer pengar än vad han har gjort..
Har iaf en tvätt o städ dag idag o så ska jag ner på stan sen o fixa nå papper.. plus att jag måste plugga inför provet som är nu den 9/4 :) Jag hoppas de går bra så be mig lycka till :D
seeyaaa

Kommentarer
Postat av: sandra

du är inte ensam om att behöva plugga till provet.. :) jag känner mig lite stressad, måstre ju göra färdigt arbetsområdena också..

2010-04-05 @ 09:59:06
URL: http://www.thinkinpink.se
Postat av: nina

haha näee kan tänka mig de.. känner mig oxå stressad o lite osäker då man knappt vet vad man ska läsa om :D Men de får gå som de går.. jag har ju iaf gjort klart alla områden så de känns ju skönt men saken är ju om allting har fastnat :D hoppas allt är bra /nina

2010-04-05 @ 13:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0