Måndag den 5 april..

Idag har man verkligen varit en riktig hemmafru o har i stort sett gott omkring med ett leende på läpparna då jag känt mig så duktig :) visst jag håller ju alltid på att pyssla o såna saker hemma men idag känns de som att jag verkligen har gjort nytta.. hehe så lite stolt är man över sig själv om man får skryta..
Klev upp just innan åtta då man hade tvätt tid för de fanns inga andra tider plus att de gjorde mig inte så speciellt mkt .. sen efter de så började jag dammtorka överallt,dammsuga,skura o bytt gardiner i vardagsrummet o i sovrummet.. älsklingen låg ju o sov ett ganska så bra tag men han har iaf diskat ;D Annars hjälper han till hela tiden men tyckte han kunde få sova ut då han var så bakis igår efter helgens festligheter haha..
Sen när allting var klart så for jag med bilen o köpte lite mat,åkte hem o gjorde middag som blev korvstroganoff och fullkornsris.. mums ! Plus att jag har hunnit plugga oxå,städat garderoben o vikt ihop alla kläderna.. sen bakat kladdkaka med grädde o hallon till plus att jag har hunnit ta en promenad med amanda o så avslutades kvällen med att hjärtat♥ hade tänt en massa ljus i badrummet o tappat upp ett bad åt mig så jag kunde slappna av ;) hihi så söt min älskling är.. älskar dig!
hihi han frågade mig tidigare om jag hade tagit nå energipiller idag när jag varit så mkt igång sen jag vaknade haha :D nåja så här kan mina dagar ibland se ut när man får sina ryck.. ganska skönt o göra sig av med all energi som finns i kroppen.. nu sitter jag iaf i soffan nybadad o härlig o snart blir de sängen för tröttheten börjar falla sig in :)
Ibland är livet allt härligt.. lägger upp ngr bilder av de älsklingen hade gjort ;)
Nöjd flickvän efteråt :D
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0