Lördag den 24 april

Idag klev man upp klockan halv nio,åt frukost o duschade innan de blev att åka till luleå med annelie gumman för att shoppa kläder.. har varit en mkt rolig dag måste jag säga.. inge stress alls utan vi har gått i lugn o ro i nästan alla affärer i luleå o sammanlagt blev de 5 timmars shoppingdag :) Dock så hade jag lite svårt att hitta ngt men fick iaf ihop en blus med blommor på för 100kr,en svart cardigan för 49 kr o så ett par jeansbyxor för 100kr,ett linne för 70kr.. väldigt lite pengar gick men är nöjd med dagens inköp :) Jag är ju en fyndare.. Så runt halv sju var jag hemma iaf så har ätit mat o så har jag hunnit färga håret på mamma o samt sminkat henne :) hon blev jätte fin måste jag säga..

Saknar mitt allt,fan så tyst o tomt utan han här hemma även om mina föräldrar är här.. känner mig tom o irriterad när han inte är i min närhet.. älskar dig mitt hjärta :) men imorgon träffas vi ju iaf.. just nu står han säkert på scenen o spelar för fulla muggar.. hade varit så kul att få följa med ngn gång men de återstår o se :)

Näee om man kanske skulle vara lite social nu.. hej svejs :)





detta är sååå jag hahahah :D Rea galen blondin

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0