imorgon då är de en speciell dag

Imorgon som sakt är de en speciell dag, jag o hjärtat har nämligen då varit tsm i ett år o för mig betyder de jätte mkt.. jag är en tjej som älskar att ge ngt till den man älskar o då är de extra kul när man har ett datum! Många bryr sig säkert inte om sånt med datum o när man blev tsm mm men de gör jag ska ni veta.. Jag har ett oroligt bra minne om sånt här.. vet dock inte vad hussni tycker eller säger om just sånt här men jag vet ändå att han är lycklig o tycker de är kul.. känns som att jag har känt o varit tsm med han hur länge som helst.. haha :D kanske för att de är som att bo med en själv då vi väldigt lika på många sätt.. hihi

Jag har såååå tråkigt just nu så ni förstår inte alltså.. finns inget på tv,de är kyligt ute o jag är för trött o seg att ta en promenad,inget kul händer på facebook,maja o annelie jobbar o sara bor i morjärv o lea är hos sin pappa :P jajisses.
Får väl bara sitta o vänta tills hussni kommer hem så man får ngn att prata med.. jag hatar nämligen att vara själv för de är så tyst o tomt o de hända man hör är sina egna tankar som jag får sån huvudvärk av då jag aldrig kan stänga av det.. får väl vila ett ngt så tiden går fortare..

lite trist bara tycker jag att hussni blir bara hemma imorgon för på tisdag morgon åker han iväg igen o spelar.. kul för han iaf tycker jag men tråkigt för mig haha :D På tisdag blir de iaf att skriva klart arbetsområde 6 o sen på fredag blir de prov i hela psykologi a.. känner mig inte alls laddad för de om jag ska vara ärlig :) Tänkte börja läsa på det imorgon kväll tänkte jag.. får se om jag gör provet denna vecka som kommer eller v.18 istället.. beror på hur de känns! Men allting brukar i slut ändan lösa sig för mig..

Längtar så tills jag får börja sommarjobba .. är kul att jobba o speciellt om man trivs där man är o att man ev kan få jobba mera sen. Känns som hundra år sen jag jobbade o tjänade pengar.. men triv ändå väldigt bra med att plugga! Har alltid tyckt om att läsa o skriva uppgifter..

Näee om man kanske skulle lägga sig här i soffan o vila ett tag.. Slänger även upp en bild :D



seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0