Fredagen den 9/4

Idag klev man upp klockan sju o väckte älsklingen då vi skulle höra på bandit rock när dom skulle spela nya singeln från deras andra skiva som kommer att släppas nu i augusti.. :) Riktigt roligt måste jag säga .. haha lät så roligt oxå när dom skulle säga hussnis efternamn.. Mör-sare! om ni fattar vad jag menar.. ;D
Sen så tog jag mina skolböcker o hade en klump i magen när man skulle till skolan o göra provet.. men sen efteråt så kände jag mig väldigt nöjd iaf.. känns som att jag fick ner allting så man får väl se sen vad betyget blir :D Fick även veta att nästa vecka på måndag kl tio börjar en ny kurs så då blir de att läsa psykologi a och b :) Ska bli väldigt intressant o roligt.. dock verkar den ju ganska intensiv så vi får se hur de går :) Så blir att man måste fixa boken i helgen eller nästa vecka..
Sen vid tolv tiden kom annelie o hämtade mig så vi for på gallerian o fikade plus att jag handlade lite saker tills i helgen då man fyller 21 år gammal.. haha ofyyfan! nu börjar man verkligen känna att ålder bara går neråt.. så ska ta o baka en kladdkaka som jag gjorde här för ngn dag sen.. den var så himla god :) -Näee nu orkar jag inte skriva ngt mera är alldeles för trött..
Blir mat strax o sen vila plus träning ikväll :)
Du gör mig lycklig älskling :)

seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0