Fredag-valborg

Denna vecka skulle man ha pluggat inför provet men de blev inget av de.. har varit borta nämligen i finland !
men får ta o göra de nästa vecka istället o då har jag lite mera tid inför de.. fick nämligen världens bästa besked i morse att jag hade fått MVG på provet o alla mina inlämningsuppgifter.. whiiieeehooo ;) De gjorde min morgon..
Men har ju verkligen fått stå i oxå för att få de.. trodde för de första inte att jag var så bra :D haha..

Sitter just nu iaf med morgonrocken på i vardagsrummet o känner mig risig.. ska tydligen en sväng till sangis o sen ikväll blir de att vara med annelie o ha en mysig hemmakväll med godis o film.. får se om maja oxå skulle med då hon inte har hört av sig :D Killarna ska ut på b4 idag o dricka .. blir att man sparar sig till lördag istället o går ut med tjejerna o dansar ;) Ska bli mkt kul..


känner mig lite stressad nu för hussni ska ha datorn o jag ska fixa till mig nu..
seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Tesse

Dom var så jävla roliga haha ;D

2010-05-04 @ 20:23:47
URL: http://randigblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0