.....

Pojkvännen är på hortellet o själv har man varit nykter.. har spenderat min kväll med annelie gumman! :) varit kring stan o kikat på fulla människor,snackat om himmel o jord,lyssnat på nostalgi musik som får en att gå tillbaka ngr år,varit i risön o druckit kvälls te o nu ligger jag här hemma under täcket med datorn.. känner att john blund har börjat smyga sig på . Får dock se om de blir någon sömn beroende på när hjärtat kommer hem från hortellet då han inte har ngn nyckel hem.. haha :D

Nästa helg o på valborgs är jag ganska sugen att festa på.. antingen blir de 2 helger eller bara en helg man prioriterar.. får se hur man gör. Har iaf lovat lea att festa o gå ut med henne på valborgs.. ska bli mkt kul om de blir av.. hehe hon har ju inte druckit på ett tag o så är de evigheter sen jag festade med henne.. :) men som sakt de får man väl ta då..

Har ganska mkt nu dessa tre veckor med att plugga.. men skönt iaf att jag o annelie kan plugga tsm :)
Så nästa veckas schema kommer se ut så här:

  • Måndag- skriva klart arbetsområde 3
  • Tisdag- skriva klart arbetsområde 4
  • Onsdag- lektion 9-11 o diskutera om dessa arbetsområden 3+4
  • Torsdag-skriva klart arbetsområde 5
  • Fredag- lektion 9-11 diskutera område 5
Nåja kan ju iaf säga att jag kommer att bli ngt.. psykologi är ju något alla skulle behöva ha kunskap i ! :)

näee om man kanske skulle sova..God natt!

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0