20 april- tvättdag

Fan idag klev man upp klockan åtta o trodde jag skulle döö... var så sjukt trött att jag tror jag sov medans jag gick till tvättstugan alltså.. ni undrar nog säkert varför jag går o tvättar kl åtta som en gammal pensionär o gnäller men de är för att hussni ska bort på torsdag till sthlm o de fanns inga andra tvätt tider :D Nåja men de är ju skönt att ha fått bort högen från h*lvete..

Sitter nu iaf i datarummet för älsklingen har snott den bärbara för att han är så viktig just nu hihi ;D Hade jätte gärnat velat ta en låååång o skön promenad idag då man känner sig som en michelin gubbe med hundra tusentals bilringar kring magen.. fiifan :D men får väl göra de sen om man har ngn tid över.. Annelie ska snart komma då vi ska plugga klart arbetsområde 4 då de ska vara klart tills imorgon då vi har lektion.. Har blivit grymt duktig på att kliva upp tidigt även om man blir sjukt trött kring nio på kvällen men då  vet jag iaf att jag har gjort någon nytta under dagen ;P


Har glömt bort att skriva även att jag har fixat sommarjobb vilket känns otroligt skönt.. så ska få mitt schema kring slutet av maj-början på juni ngn gång.. Fan vad detta år har varit bra.. mkt positiva saker som händer kring en :)
Man ska då inte gnälla... är så sjukt lycklig inombords så ni förstår inte :)

Nåja nu orkar jag inte sitta här nå mer o nörda.. ha en bra dag allihopa o glöm inte att lyssna på Raubiter;)




Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0