Stulen av Annelie ;)tihi

T je j l i s t a n

1. Har du ett par blåa string? - Hmm? Joo de ska jag ha:D
2. Vem var den senaste du pussade? - Min pojkvän för bara en stund sen!
3. Vad har du för bhstorlek ? - 65 DD
4. Trivs du med det? - Haha öhm.. jaa?
5. Hur många  telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Vet ej!
6. Gillar du nån nu? - Jaa de gör jag.
7. Vad gjorde du inatt? - Sov ?
8. Och i förrgår natt? - Men daaa?
9. Vad gör du innan du ska sova? - Myser med min underbara! ;)
10. Kan du prata med din mamma om allt? - Klart,men kanske inte allt :D
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Men självklart.. Dom skulle bara bli glada ;)
12. Har du varit gravid? - Nej inte de, o de dröjer nog ett tag!
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Jaa? Dum fråga föö fan..
14. Choklad eller glass? - Choklad
15. Push-up eller T-shirtbh? - Både och
16. String eller hipsters? - Hipsters
17. Stövlar eller sneakers? - Sneakers.
18. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans


T i o  f a k t a

1. Hemstad/ort: Kalix
2. Hårfärg: Ljusblont
3. Längd: 157 cm.
4. Frisyr: rakt hår med lugg !
5. Ögonfärg - Blågröna
6. Skostorlek: 36/37
7. Humör: Alltid glad förutom när de inte blir som jag vill :D
9. Civilstatus: Sambo
10. Vänster eller högerhänt: Höger.


T i o  s a k e r  o m  d i t t  l i v

1. Har du nånsin varit kär? - Jaaa
2. Tror du på kärlek? - Ja de gör jag!
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - ??
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Japp ..
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Nej de har jag inte.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej nej..
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - :)
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej har ett..;)
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Nej..tror inte de!
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ABSOLUT!!!!!:P


D e t  d ä r  e l l e r  d e t  h ä r

1. Kärlek eller pengar? - Kärlek såklart.
2. Vin eller öl? - vin
3. Dag eller natt? - Dag
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande så klart
5. Tv eller internet? - Tv.
6. Pepsi eller cola? - Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Romantisk hemma kväll.
8. Färgfoto eller svartvita? - färgfoto
9. Telefonkontakt eller face to face? - FTF
10. Bilddagboken eller myspace? - inget


T i o  "H a r  d u  n å n s i n"

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - har aldrig gjort de.. !
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Nån gång.. !
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Joo,de har vväl alla eller?
4. Har du hoppat bungy jump? - nej, men skulle vilja testa!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Ja, 2005 i en bilolycka!
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Ucsh nej,tycker ni jag är tjock?:D
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Haha de har nog dom flesta..
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nix..
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Jaa ,tror de? Vet inte
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - OJAAAAAA !!


T i o  K ä n s l o r

1. Saknar du någon just nu? - Nej
2. Är du glad? - Jooo:)
3. Är du fundersam? - En grunnare..
4. Är du uttråkad? - Lite ,för jag sitter o gör detta just nu:D
5. Är du tysk? - Nej
7. Är du italienare? - nej
8. Är du fransk? - nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Jaa:)
10. Gillar du någon just nu? - Jo min underbara ;)


O m  d i g:

1. Hur mycket är klockan just nu? - 21.20
2. Namn? - Nina
3. Vart bor du? - kalix
4. Hur många barn vill du ha? - en unge räcker!
5. Vill du gifta dig? - Mjaa någon gång:)Kanske!
6. Rullar du spaghettin eller är du den? - olika..
7. Har du ätit sushi? - nej.
8. Favoritglass? - massa
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 2 st
10. Humör? - Glad och pigg :)


F y r a  G r e j j o r

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? hehe,näee
2. Har du en hund?  Nix..
3. Sover du helst själv eller med någon? Med min underbara såklart..
4. Tror du på spöken? Joo


S k u l l e:

1. Skulle du vilja vara längre? - Jooo,är för kort:/
2. Skulle du vilja väga mer? - Nej,väger nog för mkt!
3. Skulle du vilja ha sex nu? - privat
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - nej


K a n:

1. Kan du röra på öronen? - öhm, nej haha :D
2. Kan du slicka dig på näsan? - ?? hahah :D
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Nix
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Jo
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Jag sluta prata?? Haha vilket skämt alltså :D
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Jo de kan jag!
7. Kan dina vänner lita på dig? - Absolut!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Nej
9. Kan du tänka dej pierca bröste? - Nääe
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?  joo,men ibland kan man inte låta bli:D !


V e m:

1. Vem älskar du? - Vänner , Familj och min pojkvän :)
2. Vem vill du bli full med? - ingen just nu
3. Vem är den bästa artisten? - har många..
4. Vem pratade du senast i telefon med? - Annelie gumman vid halv sju tiden :)
5. Vem är snällast i världen? ni vet vilka ni är:)
7. Vem vill du prata med? - ingen haha..
8. Vem sov du senast med? - Min underbara!
9. Vem såg dig full senast? - Folk.
10. Vem vet allt om dig?  - Annelie,Maja o mina föräldrar :)
11. Vem hatar du mest? - Hatar ingen
12. Vem kramade du senast? - Min underbara!
13. Vem kan berätta allt för dig? - Den som vill de:)



Idag har varit en lugn dag,samma igår.. Ganska så skönt att inte gör någonting faktiskt:)
Nyss sett en film med min underbara ... En komedifilm med Jack Black! Vet inte riktigt vad den hette :D
Tyckte då inte så speciellt mkt om den.. ngr skratt fick man iaf.. men de blev ganska långtråkig !

Har varit på en långpromenad idag iaf på förmiddagen o de var mkt skönt.. dock så fick jag min lingonvecka under promenaden så de gick väldigt fort hem :Dhaha.. Strechade litegrann o så tog jag mig ett varmt o härligt bad.. sen har jag lagat middag som blev Stekt lax,mos o kokta grönsaker) Gott var de.. Sen har jag bara tagit de lugnt här hemma.. har inte haft ngn energi alls ikroppen till att göra något.. Imorgon blir de att åka ut till Sören o se vad mor o far pysslar med .. Kanske man blir bjuden på middag ;D haha..

Nå väl.. Nu ska jag surfa lite !

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0