Skum dröm eller??

Har glömt bort att skriva om min konstiga dröm eller om de nu var en dröm??
Efter att jag hade suttit klart på datorn igår kväll vid ca halv tolv tiden gick jag o la mig i sängen
och försökte sova.. har lite svårt med att slappna av just innan för jag brukar ligga o tänka på en massa saker
allmänt o tidgare har jag alltid skrivit ner saker i en dagbok så att jag ska kunna sova men har slutat med de för ett tag sen! Men iaf så här var de:

Vaknade från o till hela tiden o mitt i allt hör jag en polisradio o en kvinnas röst o ett skrik och tänkte att de var hos ngn granne eller liknande .. Så jag vaknade o hörde inget mera o så har vi ju inga grannar kvar ,varken uppe eller nere så tyckte de var lite skumt! Nå väl försökte somna om o när jag väl hade gjort de så hörde jag kraftiga ljud från en gitarr fram o tillbaka i mitt öra som bara blev högre o högre o försökte skrika ut Hussnis namn som de kändes iaf men fick inte fram ett pip o kände hur jag sakta sjönk in i sängen .. Då först började jag vakna till liv o kändes som att min kropp inte fanns i sängen .. Och när jag väl hade fått tillbaka mitt medvetande om vad som hade hänt började jag skaka o kände mig illamående.. Väckte hussni så att han fick hålla om mig!

De är de värsta jag har varit med om.. Kan ngn förklara vad de där handlade om??


Skumt var de.. Usch! Berättade de till mamma o hon fick rysningar i kroppen sa hon för hon tror på typ övernaturliga saker! Nog för att de kanske inte var de men var iaf ngt skumt som hände.. Haha well nu vet ni de iaf :)

Nu ska jag fortsätta mitt tvättande.. Ska diska snart oxå :)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0