Senil?

Satt hemma i soffan med söt för ett tag sen o såg idol så kollade jag min kalender för de kändes som att jag skulle göra ngt speciellt imorgon o helt riktigt så ska jag fara till tandläkaren i Hpda ! Jobbigt de hade varit ifall jag hade glömt bort de.. Tror jag börjar bli senil för på sistone har jag börja glömma bort en massa saker.. Hmm ?:D

Nå väl,hänt idag då undrar ni? Jaaa.. de undrade jag oxå imorse..! Pappa ringde iaf o väckte mig vid nio så han kom här utanför en snabb sväng o sa hej.. vet inte riktigt vad han skulle göra ikalix idag? Joo nu kom jag på.. han hade varit o tagit blodprover :D Nåja,efter de så tog jag på mig nå kläder,satt vid datorn en sväng.. for o handla lite frukost o såå hämtade jag ut mitt nya löshår o denna gång ÄKTA! :D lite nöjd jag är.. vilken skillnad säger jag bara!
Tänkte se ifall jag ska klippa upp de eller om jag kanske bara ska beställa ett till paket med CLips då jag tyckte de blev alldeles för tunt.. Nämligen så att mitt vanliga hår syns ganska mkt under de hä.. o jag vill att de ska se så naturligt ut som möjligt:) MEn de löser sig.. får ta de sen när räkningar o skit är betalda! :9

Sen efter de så gick jag iaf i duschen,fixade till mig litegrann o så åkte jag till Johan o maja.. var där en stund o jyra!
Vid två tiden åkte jag o maja ner på stan o tog en snabb fika,shoppade en kofta o en röd t-shirt o allt kostade bara 148kr då dom hade ngn form av "Crazy days" på Chili.. billigt o bra :D For o tanka,åkte hem o vid fem blev de middag.. skulle ha diskat,dammsugit o skurat golven efter de men blev en lök istället så jag slängde mig på soffan istället:D Mkt skönare.. Får ta de ngn dag i veckan! BÖrjar ju inte jobba först den 21 september..

Sen har jag bara myst på,sett idol som hela kalix befolkning säkert har gjort o nu sitter jag här vid datorn o nördar tills sängen kallar!:)

De var väl att jag hade att skriva tror jag.... eller? Joo jag älskar mitt liv♥


P.s: ska fara till lea ngn dag oxå.. de måste jag komma ihåg! Som sakt.. senil :D

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Leea

Ja! De ska du komma ihåg ! :) Kommer dock inte tillbaka till kalix förens på fredag, har gömt mig i skogen, haha :)

2009-09-09 @ 11:22:13
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: Nina

haha jasså minsann där ser man :) Kan ju slå en pling till helgen.. kram

2009-09-09 @ 17:06:50
Postat av: Pilla

http://www.tajmahal.se/



Där har du adressen som jag skulle skicka :)

2009-09-10 @ 17:04:03
URL: http://pernillastromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0