Sån där lista.. innan man kan sova!

Tre saker som skrämmer mig:
* krig
* Verkligheten
* Mig


Tre personer som får mig att skratta:
* Hussni

* Mina vänner/familj

* En bra komedifilm


Tre saker jag älskar:
* hussni
* värme
* Familjen


Tre saker jag hatar:
* Falska människor
* Saknaden av min mormor
* Att ha ovänner


Tre saker som finns på mitt skrivbord:
* Telefon
* Snus
* Bankdosan


Tre saker jag gör just nu:
* Tittar in i en skärm
* lyssnar på musik
* sitter på en stol


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
* Leva
* få heltidarbete
* få barn/hus


Tre saker jag kan göra: 
* Laga mat
* Sminka
* vara snäll;D


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
*Lära mig dansa
* lära mig nå nytt språk
* få bättre självkänsla


Tre favoriträtter:
* Jag
* är
* allätare ;D

 

Nu ska jag gå o sova.. fan klockan är snart halv två.. haha men så kan de vara ibland:)

Suttit o läst en massa artiklar o lyssnat på musik nu i 3 timmar :D

 

Seeyaaa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0