Jobbat!

idag har man klivit upp klockan halv åtta, körde Hussni till jobbet o så for jag hem o åt lite frukost o gjorde mig i ordning för att åka o jobba klockan halv tio till sex ikväll! konstigt så var jag jätte nervös innan jag skulle dit.. har ingen aning om varför när jag är van att jobba där? Haha.. ja herregud! De gick iaf jätte bra.. Så jag jobbar Fre-lördag också.. så mitt schema kommer se ut så här om jag inte har skrivit de förut ;D

Mån- 12-18.00
Ons-09.30-18.00
Fre- 12-18.00
Lör-09.30-15.00


Så nu vet ni de , Igår så började hussni o jag se en gammal film från början av 90-talet som hette "ghost"
och den var bra.. dock så blev klockan för mkt igår så vi såg klart sista delen idag när jag kom hem o här lägger jag upp en trailer.. Demi moore är med o så patric blabla som dog nyss! Haha aaja.. ni fattar säkert vem jag menar ifall ni kollar här...


Tyckte den var väldigt bra.. Bara lite roligt att jag var ett år gammal när denna film kom :D
Har ni sett den,isåf gör de:) Orkar dock inte skriva vad den handlar om.. är för lat :D

Har väl inte gjort så mkt mer än de.. Sett idol o nu sitter jag här! Är ledig imorgon så då ska jag till mina föräldrar o checka läget.. plus att mamma skulle ge mig ngt om jag kom ;D Haha undra va de är? Nå väl.. detta var allt för mig..

Seeyaaa on the flipsyde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0