Helg i morgon :)

Tycker bara veckorna rusar fram o de blir mörkare o kallare!
Herregud.. jag är en sommar människa o skulle göra vad som helst ifall vi kunde ha de året om..
känns skit jobbigt att man måste börja ta på sig vinterkläderna snart.. de jag älskar just nu är väl alla färger som kommer fram o att man kan ha en skön o gosig tröja på kvällarna då man fryser.. och att de är mörkt när man ska sova! Är väl de enda jag tycker om innan de blir vinter o kyla!

Nå väl, gjort idag då?? Joo blev väckt klockan halv nio imorse av mamma att hon skulle ha kaffe o att hon var snart vid mig! Snacka om jag blev less.. visste att dom skulle komma men inte sådär tidigt! Men hon är söt iaf..
Varför jag var på sånt dåligt humör var pga att jag sov så gott o hade varit vaken alldeles för länge på natten!
Men de gick över ganska så snabbt.. är ju inte sur så ofta eller morgontrött så ibland får man vara de oxå!

Mamma hjälpte mig iaf att städa hela lgh o herregud så fort de gick.. Hussni ville ju även hjälpa till men tyckte han kunde sitta vid datorn istället;D haha snällt av mig... men tack iaf :) och så har vi varit på en massa affärer o så beställde vi skräpmat.. Fan oxå:/ De var ju inte så bra.. men men jag lever bara en gång.. ! orka tänka...

Dom for hem kring fyra tiden o då satt jag bara o tog de lugnt.. var trött men samtidigt hyper o ville göra av med nå energi så jag åkte till Frida där maja o sara var då Sara skulle klippa håret på FRida ! Blev jätte fint måste jag säga.. kan vara skönt ibland o få klippa bort ngr cm :)

Sen vid sju tiden så åkte jag till Druggen o köpte lite godis/tidning.. la mig i data rummet o mös med älsklingen o försökte koncentrera mig på läsningen till Idol skulle börja.. Fan va en del är bra där alltså! Men dock för många som suger apa.. men de ger en ett gott skratt iaf ! Men de är ju iaf modigt o de ska dom ha en tumme upp för!;)

Nu ska jag bara nörda ett tag här på internet o sen sova.. ZZzzz! Och väck mig fan inte tidigt imorgon.. tack!



P.s: Snart börjar jag jobba igen heltid, 21 september :) Nicebajs..



Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0