Fredag imorgon då..

idag vaknade man halv åtta men somnade om igen så klockan var halv tio när jag klev upp!
Tog på mig ngr kläder o så begav jag mig till mina föräldrar.. åkte en sväng med dom till mörjärv o fyndade 2stycken jätte fina kuddar till sängen.. Sen så belv de ju även middag där :) Förstod nästan de.. haha :D
Världens bästa jag.. :) Fått även massa tunnbröd som mamma hade köpt hos råneåbagaren o kan säga att de var inte dumt.. Fick även en ny parfym av henne o body spray som luktade vita rosor tydligen! Så tack så hemskt mkt mamma för de.. Älskar dig !♥

Sen vid halv fyra så åkte jag hem till söt, hann inte ens vara hemma en sekund o lägga mig i badet så började telefonen o ringa ! Dock så har den gjort de hela dagen känns de som.. Haha o lilla Sara som var orolig att jag var sur/ledsen när jag inte hade skrivit tbx nå sms till henne o de fula var att hon har skickat massor av sms som jag inte har fått? Hmm skumt .. Så lilla Sara.. Jag mår super duper bra :)

Efter mitt efterlängtade bubbelbad så fixade jag till mig litegrann då maja o annelie kom o hämta upp mig..
För de blev en fika på B4 o nå varv kring staden.. var o köpte lite godis inför idol ! Annelie joina mig o Hussni även vilket var mkt kul hihi..

Imorgon ska jag o jobba från 12-18 så kan inte klaga på när jag börjar :D Men kommer även kliva upp klockan halv åtta ifall de inte blir en repris som idag :D Nu ska jag nörda här o sen gå o sova..

♥Seeyaaa


Kommentarer
Postat av: Elin

Precis, men ovanligt att folk måste hålla på att lägga sig i och yttra sig om andra, bara för att själv känna sig lite bättre! Trist men sant :)

2009-09-25 @ 17:40:26
URL: http://gaffelnasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0