Badskum o nytt badkar:)

Vaknade av att de var någon som bankade på dörren klockan halv tio imorse o blev livrädd
för var alldeles i natt mössan o låg bara med trosorna på ..så ställde mig upp o tog på mig nå kläder o kollade vem de var o där stod de två gubbar med ett badkar till oss :D haha så ikväll blir de bad badkar o så har jag inhandlat mig badskum.. Efter att dom hade gjort de klart så satte jag mig på datorn o gick o hämtade telefonen som var i sovrummet o där hade jag fått ett sms klockan nio om jag kunde jobba från 10-14.30 .. haha o då var klockan 10.07 när jag läste de så ringde till Chefen o sa att jag kommer på en gång:) Gick kanske 2 minuter för mig så var jag redan utanför dörren :D Har gått mkt bra.. varit hyffsat med folk o sånt plus att jag fick jobba själv denna gång.. var ju lite nervöst men vafan allting går så länge man vill de :)

Sitter nu hemma iaf o har ätit mat för ett tag sen som blev Kina mat.. gud så gott:)
Pappa har även hunnit vara här o hämta nå papper på min bil som han var tvungen att ha..
Så de jag väntar på just nu är att Annelies mamma ska höra av sig så jag kan åka ut till risön o kolla
där minnesstunden ska vara imorgon för har lovat att hjälpa till där:)Nice nice..


Har varit mkt skitsnack här o där men de har bara gjort de positiva i de hela för jag o Hussni har bara kommit varandra ännu närme så man kan ju inte klaga direkt :) Härligt.. han är bäst min söta ;)♥


Nu ska jag fortsätta nörda ett tag..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0