Äntligen ;D

Min dag har sett ut så här:

Klev upp klockan halv tio, drack kaffe o läste min tidning i data rummet då söt satt o spelade..
Fick världens huvudvärk så försökte vila en stund men de gick inte över så tog mig en C-vitamin
o då försvann allt.. tror att de kan var vitaminbrist? Hmm.. nå väl.. efter de så började jag göra mig litegrann
i ordning då jag skulle fara till Risön vid ett tiden för att fixa till minnesstunden som jag hjälpte Annelies mamma med så att hon inte var tvungen att stressa med de .. Var ju väldigt uppskattat men vad gör man inte för sina medmänniskor o speciellt den familjen som har ett hjärta av guld! ♥ Haha o inte nog med de så fick jag 2 olika sorters tårtbitar o smörgåsbitar som var Gigantiska :D Haha så nog har man ätit, men gav ngr bitar till mor o far även för inte hade man orkat allt o de finns kvar ännu i massvis :)

Efter minnesstunden så åkte jag iaf direkt hem till mina föräldrar då mitt efterlängtade löshår hade kommit o Sara gjorde min dag då hon ringde o sa de vid ett tiden ;) Haha.. när jag väl hade kommit hem så satt jag fastklistrad i spegel o har inte kunnat slita mig.. Känns så skumt o tyckte själv att jag såg helt annorlunda ut.. men fint blev de:)
Är glad att de var samma färg som jag redan har för trodde först att de skulle vara mkt ljusare eller mörkare!
Dock så måste jag färga mitt underhår ljusare ifall jag ska kunna ha de.. De var de ända problemet :/ Men de fixar jag.. eller vi ;)


På Lördag blir de myspys här hemma med flickorna bus.. ska nämligen ha tjejkväll ( Nyktert) vi ska färga håret,göra ansiktsmasker,sminka oss/varandra,se film o äta den flottigaste Pizzan vi kan hitta o ev ut på stadens gator med bilen som förr ;D Ska Bli mkt kul...




Så här ser håret ut:):






Vill bara säga en sista sak : Jag har världens bästa pojkvän :) puss på dig♥

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0