Skum..

Varit skum hela dagen känns de som.. ?Bara stirrat o känt mig frånvarande när ngn sakt nåt till mig.. Har känt mig låg hela dagen o försökt att slappna av i kroppen.. Tror jag snart börjar bli knäpp? Är så less bara att ha ont o känna mig svag.. Men har iaf fått sova till halv elva idag,men de gjorde bara så att jag fick huvudvärk.. hmm! inget är bra verkar de som fast allt annat är super.. Är bara fel på mig o ingen annan! Funderat om de även kan var höstdepp eller bara att jag har världens sämsta bild av mig själv att jag alltid måste vara den tjejen som lyckas med allt o visa de? Eller om de är min egen spegelbild som gör mig nerstämd? Sett en massa bilder på mig nu o skulle inte ha gjort de när jag bara ser större ut på varje kort som är nytagna! :/ Well well,har ju bara en kropp så jag måste väl acceptera den som den är!

Varit med maja gumman idag o köpt en diamantring åt min mamma som fyller år imorgon o så har jag bakat en tårta som blev super duper fin! Hon kommer bli så glad min älskade mamma.. Grattis i förskott♥
Sen så har jag inte gjort så mkt mer.. Lagat mat o tagit en mysigt bad med min underbara♥!:)


Nu sitter jag här vid datorn o surfar på.. Fryser dock som satan.. kallt här inne i datarummet!
Lyssnar även på en massa skön musik o sjunger med.. hihi :D Nästa idol? Host.. Inte haha :D
Men ingen hör så de är ju lugnt..



Spegel spegel på väggen där..... !



Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0