rubrik?

Har avslutat min praktik nu på Cafe mocca då jag kände att de blev för mkt då man konstant kände ett slags obehag av att stå där o vara trevlig när man mådde jätte dåligt både psykiskt o fysiskt dåligt.. Trivdes som fisken i vattnet där men känner att jag behöver ngt som är lugnare o få veta att man kommer ha ett fast arbete så man inte är tvungen varje gång tänka på hur man ska överleva nästa dag.. Men iaf i de dåliga så kommer även solsken !

Hann inte mer än avsluta så ringde de en kille o ville att jag skulle komma på arbetsintervjuv o de gick super bra tyckte jag fast man var så nervös att man inte visste vad man hade sakt :D Sen tre dagar efter de när jag o underbar var i haparanda så ringde nästa.. Så har varit på "arbetsintervjuv" eller rättare sakt ett möte där ca 15-20 stycken var på.. De var för Kalix finans.. Skulle kunna tänka mig att detta skulle vara ett arbete för mig då jag gillar att prata o ta kontakt med andra människor o gillar tävlingar där de går ut på att sälja saker:) Ska bli intressant o se vilket man får.. Nå väl gillar detta iaf att allting går bra för mig även i motgångar som min hälsa!

Annars har man väl inte gjort så himla mkt,varit med vänner o familj,myst med underbar o farit på äventyr haha eller rättare sakt.. Farit bort från denna kommun! :D Har varit skönt att slippa en press på sig denna vecka iaf så har mått ganska bra förutom att jag tror jag börjar få urinvägsinfektion igen för typ 7 gången..

Imorgon ska vi iaf till happis igen då min underbara ska o repa med sitt band o mamma o pappa skulle även följa med då de blir att gå runt i affärer o kika iaf man hittar något! :) Ska bli mkt kul.. längtar redan!
Idag så har man iaf varit tidigare med sina bästa tjejer.. haha ligger minus på mitt kort så maja var tvungen lägga ut till alkohol då de blir utgång i helgen.. Brukade alltid säga tidigare att har man inga pengar så ska man ge fan i att köpa eller låna pengar till alkohol.. men men.. shit happens!

Vet inte riktigt vad jag mera ska skriva än att jag älskar alla mina nära o kära ;)
Lägger upp en egobild oxå bara för att jag är så söt ibland.. hihi :D



Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0