Musik som spelas i mina hörlurar just nu!













Mycket mera som man lyssnar på men orkar inte lägga upp något mera :D
De är iaf dom som går runt mest.. ! Idag så har man klivit upp kl halv tio,drack morgonkaffe o tog ett bad!
Fixade till mig av ngn konstig anledning fast jag inte skulle någonstans.. Mamma o pappa kom hit vid tolv tiden ungefär då hussni skulle ha bilen till Happis ! :) Är så glad för din skull baby..♥

Så min dag har varit att spendera tiden med mina föräldrar men de har varit kul.. Varit på fyndis även där man hittade ngr saker till Halloween.. längtar som tusan men saken är den att vad fan ska man ha på sig??
Nåja de är en annan femma.. är ju en stund bort ! Har varit lite bortskämd även idag.. haha pappa har diskat o lagat mat! Var väldigt snällt.. Har myst med mamma på soffan o sminkat henne ! :) Har även fyndat en lång svart vinter jacka för 50 kr o en mössa för 20 kr.. Billigt värre! Har ju igentligen köpt en ny vinterjacka som är lång på stadium men de kan ju vara kul med omväxling plus att denna är lite längre men dock inte lika tjock! Men men..

Ska nörda lite här o sen gå o sova.. Ska o jobba imorgon från 12-18 o hoppas de blir en bra dag som idag!
Har haft lite ont tidigare men de gick över.. Är mest bara trött.. Har oxå varit en snabb sväng till Tesse ,blev en kort vistelse men vi får ta de på söndag då båda är lediga o kanske har tid ;D

De var allt jag hade på hjärtat!

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0