Here we goo !

Vart ska man börja då? Som alla vet sen jag skrev så har jag ju varit till doktorn o fått medicin för min sjukdom o har hunnit äta dom ett tag nu o självklart så blev allting bara ännu värre om inte 10 ggr värre! Idioterna har gett mig fel medicin som är för dom som har fel på luftrören o började få buksmärtor ännu värre,kräkningar o kramper i magen o har haft de sen i Fredags o hela helgen.. Legat i fosterställning o skakat o fick inte sova ngt under natten till lördag så var ju tvungen att sjukanmäla mig från jobbet vilket kändes piss eftersom de var ganska mkt folk den lördagen! Men som sakt va ska jag göra?Kan ju inte ligga där o ha kramp eller typ vilja spy på folk..

Sen igår så kom de värsta,kunde inte sitta,ligga eller något utan ville bara gråta o tjurskallig som man är så berättade jag inte först till Hussni eller pappa när han ringde.. Efter ett tag kunde jag inte hålla mig! Ville bara storböla men gjorde inte de även om de kändes som att någon drog ut hela mitt innehåll.. Ringde mamma o hon sa att nu åker du till akuten.. Ringde till annelie gumman ifall hon kunde köra mig dit.. Vilket hon snällt gjorde!

Kom dit, dom tog temp o hade en tempratur på 35,7 vilket var lite lågt men inte farligt! Dom tog blodprov o kände på min mage o så fick jag berätta litegrann hur de stod till .. När läkaren frågade vad jag hade fått för medicin så höjde han på ögonbrynet o skakade på huvudet o sa att de var inte så konstigt att jag mår som jag mår för de är ett ämne i de som gör de värre för mig.. Så fick en ny medicin som jag hämtat ut idag som är smärtstillande o som är mot min eländiga smärta.. Denna gång RÄTT som är för magen o tarmkanalen!!!!! Dock så är den beroendeframkallande o får bara ta 1 tablett per dag eller just vid behov så de känns skönt att de finns ngt jag kan ta ifall smärtan dyker upp igen!

Jag är så trött o less på att ha ont att jag vet inte vad jag ska ta mig till...!!

Nåväl,man får väl hoppas på de positiva att de blir bättre men loppet inom 6år har de bara blivit värre o värre!
Nog skrivet om de.. !


Imorgon är jag iaf ledig fast jag hade velat jobba :D Ska iaf o göra en massa ärenden o såklart vila o inte stressa så mkt.. Har ju ingen bil nu även utan den står hos mina föräldrar för ska nämligen sälja den ! Känns skönt men samtidigt ledsamt.. :( började alltid gråta tidigare ifall pappa sålde en bil vi hade haft länge.. haha jaherregud!
Idag när jag kom hem klockan sex så hade söt gjorde middag som var färdig att värma.. Gott var de så tack för de sötnos ;)


Nu ska jag fortsätta nörda här o sen sova..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0