Söndag ännuu..

Har myst med min underbara o har sett en film,den var helt okey men kommer inte riktigt ihåg om den heter "Moon" eller om de var ngt annat.. haha :D Bra minne man har..

Sitter nu iaf själv i data rummet o har trixat med en massa bilder där man kan ändra sitt utseende.. väldigt roligt måste jag säga !

Så här ser jag ut i vanliga fall :


Men gjort om så jag ser ut som en vampyr på denna haha :D


Skrämmande eller vad? Haha .. Kanske kan få en roll i serien Trueblood nu .. Eller så inte!
Är iaf kul att fördriva tiden ibland med en massa svammel.. Roligt att de finns sånt man kan göra!


Ville bara skriva de.. ha en fin o fortsatt bra söndag ;)
Seeyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0