skönt med helg..

Då var de fredag igen o de känns som att dagarna bara flyger iväg o snart är de jul oxå.. jaherregud!
Denna vecka har jag mest sovit,sett på true blood med underbar o bara myst.. har även varit i jätte dålig form!
Har ju även fått urinvägsinfektion o tänker inte gå till läkaren så har gjort en egen hemmakur som verkar funka..
Dricka en massa citronvatten,även annelies tips så tack gumman för de:)

Idag har mina päron varit hit,fyndat en massa fin saker till lägenheten,handlat mat o även hunnit betala 2 räkningar o lagt undan pengar! :) Idag blir de bara ligga på soffan o dega,ska ju se idol .. :D I slutet av denna månad ska jag börja provjobba för Kalix Finans så de ska bli intressant o se hur de går.. Känns att dagarna är trista då man inte har något att gå till.. samtidigt skönt på ett sätt :D

Älsklingen har även börjat lära mig att spela gitarr vilket jag tycker är jätte kul plus att jag är väldigt lättlärd:)
Är ju inte så himla svårt faktiskt.. men de tar sig så snart kan man :D Nåja hade väl inte så mkt att skriva..
Älskar mitt liv,min familj,min Hussni o mina vänner :) Ni gör mig lycklig.. hihi!

Puss o hej


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0