Lugn söndag!



Idag har man varit på en skön o lång promenad o som tur var så regnade det inte!
Har haft sån huvudvärk idag o tänkte att om jag går ut o rör mig så försvinner den.. men icket!
Man har heller inte haft någon treo hemma så man har fått försöka tänka bort huvudvärken.. :D På nåt konstigt sätt haha.. Sen har jag mest tagit de lugnt,lagat mat,spelat gitarr o så kom maja förbi en sväng hit o jyrade med oss.. Trevligt värre:)

imorgon är de Måndag,pappa kommer iaf hit för han ska lämna nå saker som jag tänkte skicka iväg till fyndis o så ska han på möte på Af o Hussni skulle på Folkan så de blir ganska bra då båda ska på möte klockan tio så slipper Hussni gå då mina föräldrar har min bil för tillfället! Ska ta o boka tvättstuga även om de finns ngt ledigt.. Tvätthögen börjar växa lite för mkt nu .. kanske pga att man är lite lat!

SKa ta o börja motivera mig själv nu till att börja röra på döfläsket lite mer nu o se till att de blir en vana att börja ta promenader igen för man känner sig mkt mer piggare o så sover man bättre ! O så kanske man kan gå ner lite i vikt så man hamnar på 53kg som man vägde när jag träffade hussni.. har lyckats gå upp typ 3 kg under tiden jag har varit med han :D Antar att de blir lätt så när man träffar ngn, för mkt mysande :D Kommer ihåg när jag träffade mitt ex så vägde jag 60 kg o så gick jag upp till 68kg o de är de tyngsta jag har vägt i mitt liv o då var jag inte liten ska jag säga.. haha såg ut som en michelingubbe.. Bestämde mig för att gå ner o de lyckades jag men dock för mkt! Men har under en lång tid nu hållt mig på en o samma vikt,den pendlar ganska häftigt men inget som syns så mkt iaf.. Kring 55-56kg :) Så de är ju skönt.. är skit rädd för att gå upp i vikt.. !

från de ena till de andra,är väldigt laddad inför när dom hör av sig från kalix finans.. känns så nytt med att prova jobba med ngt annat än bara restaurang yrket.. Vill bara att dom ska höra av sig så snart som möjligt:) Ska bli skönt att få börja göra ngt igen fast de inte är längesen jag jobbade.. plus att jag kommer få börja samtidigt som Tarja vilket oxå känns super kul så man har ngn man känner o kan samåka med :) Plus att äta lunch med.. haha!
Jag hoppas o vet att detta kan var ngt för mig då jag inte är rädd för att prata eller fråga mig fram.. Är man en pratkvarn så är man.. hihi :D Nåja de kommer bli bra de här känner jag.. Ni får veta mera sen :)

hehe förresten satt på aftonbladet o hittade Nanne GRönvalls nya låt som heter otacksamhet o så jag började skratta.. texten är så sann o trodde först detta var ett skämt..:D


Jag är snygg och smal och helt perfekt
Lever på lax och omättat fett
Ett glas rött och mörk choklad
Dricker te på gröna blad

Är ute nästan varje dag
Står i samma jävla bar
Till slut är jag ensam kvar
Hittar ändå ingen karl

Otacksamhet, otacksamhet
Jag har varit ute på varje diskotek
Ingen som bjuder upp
Det e som man får krupp
Att de inte fattar vad det är som dom missar?
Otacksamhet, otacksamhet, otacksamhet

Har målat om min lägenhet
Lämnar stöd till välgörenhet
Jag går stolt i en gay parad
Sjunger bäst på en karaoke bar

Men vad spelar det för roll
Ge mig chips och en kokosboll
För de fattar ändå ingenting
Och jag förvandlas till en gnällkärring

Otacksamhet...

Har droppat in på en schysst klinik
Fixat bysten med plastik
Får ett paketpris på allt förstås
Så jag fixar läpparna med botox

Att svullnaden ska gå ner är trist
För just nu liknar jag nån löjlig fisk
Ja, just nu ser jag för jävlig ut
Jag kan inte ens ta mig ut

Otacksamhet...



Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hennes texter är alltid söta:D haha!

2009-11-16 @ 09:50:01
URL: http://sandrajenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0