lördag!

Igår klev man upp tidigt då man skulle följa med underbar ner på stan o göra en massa ärenden!
Kallt som tusan var de men otroligt skönt var de..Träffade hussnis kusin o hans flickvän johanna så vi gick ner på gallerian o tog oss en kaffe då vi väntade på bussen som skulle ta oss hem :D Vi var för lata...

For hem iaf,fixade till här hemma o så kom maja förbi hit.. Låg mest i sängen o pratade,drack kaffe ! :)
Vid halv fem tiden så kom annelie o hämtade upp mig o maja,blev en sväng till gallerian igen för mig.. drack en kaffe o gick runt i affärer.. Gjorde inte så värst mkt.. Hon körde hem mig etfter ett tag o la mig på sängen vi har i datarummet o började se en film som heter Inglorios Basterds ( Tror jag man stavar :D) ..

Hann dock inte se den så länge när de ringde på telefonen.. DÅ var de kvinnan från Fyndis som ringde o sa att jag hade ett ledigt bord där.. SÅ ska dit idag o lämna nå saker man har plockat ihop :) Ska nu vid elva tiden iaf åka med johan o maja till sören o hämta resten! Ska bli kul o se ifall ngt säljs??

Annars har jag ingen aning om vad som händer.. Vi får väl se antar jag :)

Se denna film,den var mkt bra.. ! :)




Ha en fin lördag :)

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Johanna

De var jätte kul å träffa dig igen :) Får hänga med Peter till er nångång :)

2009-11-16 @ 01:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0