Bortskämd av mamma!

Idag klev man upp i hyffsat bra tid då man visste att ens kära mamma o pappa skulle komma på besök, kokade kaffe innan dom kom o så satt vi o surrade ett bra tag innan vi skulle bege oss ner på stan..

Har gått i en massa affärer o så blev man bortskämd,men de är väl inget ovanligt.. hihi :D
Var ju dock rea på två av sakerna jag fick men ändå.. Älskar dom mest i världen !♥ Tack igen min underbara mamma.. Hann även fara på fyndis som vanligt,man är ju värsta stamkunden där haha.. Varför jag var in där idag var pga att jag ska hyra en plats där o sälja lite saker som man inte behöver plus lite extra pengar på de hela:)
inte illa måste jag säga.. just nu var de fullt men har lämnat telefon nummer så hon skulle ringa när de var ledigt o då får ni gå dit o kika ifall ni hittar nå snyggt:D

Igår så var jag på banken,en snabbsväng till Sören o plockade ihop en massa saker som jag tänkte sälja o så vid fem tiden for jag o badade med maja o frida :) Riktigt kul förutom att de var mkt småbarn överallt.. men de blev ju några längder innan man belv för slö o satt sig i bubbelpoolen.. haha :D Men alla vi tre var super trötta redan innan!
Men de måste man göra om tycker jag.. Sen gick jag hem,gjorde lite egna julkort som jag ska skicka till en massa sen o så såg vi på film.. Klockan var väl kring halv tolv när man gick o la sig.. men dock så har man sovit dåligt!

Tänkte nu lägga upp ngr bilder på vad jag fick av min kära mor,dock dålig kvalla ! :D

en halduk som är i svart/grått med glitter i :)


En rosa Tunika som man kan vika upp ärmarna på !


ett svart bälte för 10 kr :D


en lila/grå kofta på halva priset:)


Haha lägger upp en bild på nagellacket mamma köpte till sig själv på Rina makeup!
Hon är som söt som alltid ska köpa knalliga färger ;)

Har även betalat alla räkningar förutom hemförsäkringen som dras den sista denna månad :) De känns även underbart skönt.. Slipper man tänka på de oxå ;D

Vilken fin dag !

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0