sara 20 år

Idag är de ingen vanlig dag för Sara Lundqvist i Töre fyller 20 bast,hoppas din dag blir fin!



Blir inge luleå idag då min kusin inte svarar i telefonen o då orkar jag inte lägga så stor energi på de!
Så istället blir de att ta en lugn hemmakväll med annelie där vi ska färga håret o göra en massa tjej saker:)
Blir nu först på morgonen att åka till sörn,lämna assa o pappas bil,åka till töre o fika hos sara o sen blir
de sörn igen för då blir de middag hemma hos mamma o pappa o efter de blir de hem o fixa hårfärgen o
massa saker..ska bli roligt faktiskt ,längtar redan då man sitter som en död zombie på soffan!

Har sovit med annelie i natt i hennes stora säng, väldigt skönt men har dock haft en skum o konstig natt..!
Kanske för att jag saknar något där vid min sida :)


De var allt..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0