Mys kväll

Klev upp kl halv nio idag,drack kaffe o åt lite frulle så kom sen maja hit..
Tänkte ta mig en lång promenad men då man hade sån himla träningsvärk
i benen att man knappt har kunnat gå alls i dag.. For iaf till luleå med maja o annelie!
Trevligt värre med en roadtripp,hade dock inte så mycket med cash så de blev ett par ballerina
skor på Rusta för 69 kr.. haha ;D Funkar...!
Körde maja till töre,sen vidare till risön där de blev kaffe o så hämtade vi assa brassa!
Åkte o sola litegrann på Suntan,for hem o vilade en stund i typ 3 timmar..
For o rasta assa,åkte till coop o köpte kex,ost o vindruvor :) Drack även ett vinglas.. ganska nice!
Köpte en vin flaska till mamma för ville att hon skulle testa de,men icke de inte.. Hon gav tillbaka den!
Hon är mer öl kvinnan ;D

Gick in på facebook som alltid o de gjorde min dag,blev så lycklig av ett mail jag hade fått :)
Herregud vad ett litet sms eller ett mail kan göra en lycklig :) I just love it... Saknar dig !;)




Mitt sanna jag ;D


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0