Mamma

Mamma kom till mig o annelie vid tio tiden o har spenderat typ hela dagen med henne o annelie :)
Varit o jyrat runt överallt,handlat o tagit en lunch på lyktan.. Väldigt roligt plus att då får min älskade mor
komma ut o roa sig.. stackare som måste sitta ända i sören.. men som tur är så gick min bil igenom besiktningen
så nu kan man snart börja köra igen,då jag får pengar :D ingen ide att ta bilen nu när man inte har pengar till bensin föfan! ;D

Pappa har fixat o trixat hela tiden med den o är så himla tacksam för vad hade jag gjort utan hans hjälp?
Guldvärt..älskar er så mkt mor o far :) Man ska ta tillvara på all tid man har dom kvar kan jag säga,för ngn dag är dom borta
och då står man här själv !

Nå väl,sitter iaf hemma nu med annelie o bara tar de lilla lugna,kände mig ganska nedstämd igår o har som ingen
aning om varför? Konstigt ändå då man har all lycka i världen med allt.. men man kan ju inte alltid vara super glad?:)

Nu har jag inge mera att skriva..
seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0