Hoppas på en solig dag imorgon!

Sitter hemma hos min underbara o har sett lite serier o spelat några spel som är
väldigt beroende framkallande måste jag säga :D Blir alldeles för ivrig .. haha men kul är de!
Blir väl o se ngn film snart o bara mysa på känner jag.. varit en seg dag men de kan ju också vara skönt!
Imorgon blir de att kliva upp tidigt o sen träna.. Försöker leva lite nyttigt:D får se hur de går..


Nå väl detta var allt jag hade att skriva, älskar er alla som står min nära<3

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: stephanie

hej jag ska ha en fototävling var gärna med.=)

2009-05-26 @ 19:00:56
URL: http://roose.devote.se
Postat av: Annelie

Älskar dig med gumman:* kommer snart hem:)

2009-05-29 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0