Hej hallå:)

Igår kl halv elva var jag o annelie o hämtade hussni,tommy o patte på bodens tågstation:)
Äntligen kom han hem o mitt hjärta gick så fort pga lycka!:) Saknat han så.. Fick även världens
finaste present o ni skulle bara se den :) Betyder allt o den kommer följa med mig vars jag än går!
For sen till lgh , vid halv fyra for vi ner på stan o beställde en flottig pizza! Sen for jag o Hussni
till huset o bara myste på,såg film .. :)

Varit med pappa idag o hjälpt han med att kratta löv m.m o sen så har jag väl inte gjort såmycket mer!
Sitter iaf nu hemma på soffan med min söta  o annelie o ska se en film!

De var allt... älskar er alla som står mig nära<3

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0