Filmkväll!

Sitter i huset med maja ,janne o hussni o har sett en jätte dålig film,den kanske inte riktigt var dålig men konstig iaf :D
Vaknade iaf klockan halv nio idag o höll på att frysa ihjäl då de inte är så värst varmt här inne.. Tog cykeln ner till pappa där han var o arbetade.. drack lite kaffe med han o så! Tog bilen o körde hussni till jobbet o åkte sen till maja ..
Gick ner på stan o tog en kaffe o bulla på gallerian o sen bara försökt fördriva tiden litegrann innan hussni slutade jobbet!
Han kom o hämtade mig o maja o så for vi o beställde pizza o har sen typ kl tre bara varit här hos han o bara tagit de lilla
lugna! :) väldigt skönt men känner mig ganska så seg i kroppen.. Har även inte haft ork till att träna alls denna vecka men har ju dock promenerat mycket!

Mycket funderingar just nu iaf om jobb/boende .. hur man ska göra med allt ? Well well, allting blir nog bra de oxå! :)
Klarar mig än så länge så ska väl inte klaga.. finns ju dom som har de mycket värre än en själv! :)

ska nog åka förbi mor o far imorgon o se vad som händer där.. Skulle få en Buddha av mamma :D hihi hon är så söt min älskade mamma.. älskar dig!

Annars så är mitt liv helt underbart !

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0