1 maj ..

Vaknat för ca 20 minuter sen och har huvudvärk o magvärk.. blää! Sovit som en stock i natt haha.. var svin trött o somnade klockan halv tolv.. alltså serisöst , inget liv! ;D

Tog de lugnt igår o skönt var de,satt i huset med Hussni,janne o Niklas o såg på en skräckfilm med massa godis o den var väldigt läskig! Hihi.. Men lite skum bara! :) Idag så händer de inte så himla mycket, vet iaf att jag ska till Risön klockan fyra o käka mat hos annelies föräldrar o sen har jag ingen aning om vad som händer! Blir nog Luleå imorgon ,ska fara dit o hälsa på min kusin som jag inte har sett på hundra år o sen efter de blir de fara till mamma o pappa för att sova över o lämna skit Saaben tillbaka.. Min bil blir även lagad i helgen o de känns nice.. har även fått en stereo nu Whiii! :)

Nu ska jag gå på toa, om jag nu vågar ;D

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0