Malin is home !

Japp,klockan halv två ringde de på mobilen då man hade somnat på soffan i väntan på att malin skulle ringa:)
Söt som hon är var hon typ helt speedad o ramlade i trappan hel lång så vi började as garva i trappuppgången..
Sen så satt vi vid fläkten o pratade ett tag o vid tre tiden gick jag o la mig i sängen bredvid annelie o assa!
Söt som annelie är så har hon pratat konstant i sömnen o även fått en spark av henne också..haha;D

Själv har man sovit dåligt ,har ingen aning om varför.. Drömt underbara drömmar o samtidigt hemska av de lilla jag har sovit! Så nu sitter man i köket med malin o ska väl strax fara o fika o sen träna! Känner att dessa tabletter gör mig illamående .. Bläää!


Nå väl.. de var nog allt..

Du är Fin
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0